2013. április 24., szerda

SÜLT CSIRKE SÓSKAMÁRTÁSSAL

Hözzávalók 2 személy részére:
1 fél csirke
kakukkfű

bors
1 kanál szójaszósz
1 kanál méz
A sütéshez 1/2 kg durva só 
A mártáshoz:
3-4 marék sóska
3-4 dkg vaj
1 kiskanál étkezési keményítő
2,5 dl tej

bors
csipet cukor
1 dl tejszín

A fél csirkének kimetszettem a mellehúsát, a maradékot bekentem só-bors és kakukkfű keverékével. Egy kisebb tepsibe szétterítettem a sót, ráhelyeztem bőrével felfelé a csirkét és pirosra sütöttem.
Amikor a hús megsült leöntöttem 1 kanál szójaszósz és 1 kanál méz keverékével és még pár percig visszadugtam a sütőbe.
A sóskamátáshoz a vajat megolvasztottam, rádobtam a sóskaleveleket, pár percig kevergettem, amíg a szép zöld levelek összeestek. Akkor ráöntöttem a keményítővel elkevert tejet és felforraltam. Utoljára hozzáöntöttem  a tejszínt, sóval, borssal, cukorral ízesítettem.   

      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése