2014. szeptember 13., szombat

MÁLNÁS-SZŐLŐS TÚRÓTORTA ÉS BLOGKÓSTOLÓ

A Blogkóstoló virtuális gasztrojáték, ez alkalommal Vöröskaktusznál, most Gasztro Manó áfonyás sült túrótortáját készítettem el málnával és szőlővel. Habár már készítettem hasonló túrótortát, ezzel a recepttel maximálisan meg voltam elégedve, a torta nagyon szaftos és ízletes volt.
Hozzávalók:
50 dkg zsíros tehéntúró
2 tojás
2 dl tejföl (én laktózmentes tejszínt használtam)
15 dkg cukor
1 csomag vanília ízű pudingpor
csipet só
50 dkg bogyós gyümölcs


A torta hozzávalóit robotgéppel alaposan összekeverjük, sütőpapírral bélelt 24X24 cm-es tepsibe öntjük, rászórjuk a gyümölcsöt és 180 C fokra előmelegített sütőben körülbelül 30 percet sütjük. Akkor van kész, amikor a teteje már szilárd, kissé rózsaszínűre pirult.
Most Jamie Olivert idézném (s ezzel senkit nem szeretnék megbántani): olyan egyszerű, hogy egy idióta is el tudná készíteni. 


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki! Szeretem az ilyen könnyen elkészíthető tortákat! :) A Jamie-s mondás meg teljesen igaz! :D

    VálaszTörlés