2013. február 8., péntek

MÁJASHURKA, VÉRESHURKA

Múlt hónapban hurkakészítésen vettem részt. Az estebédhez én a csörögét "vállaltam" be, de a sors meg Gyula (a főböllér) is úgy akarta, hogy maximálisan kivettem a részemet a májas és véreshurka készítésében is.
Ha majd megkapom a mennyiségeket, akkor leírom nektek a recepteket, addig is csodáljátok meg ezeket a gyönyörűséges hurkákat és persze a kolbászt (mert az is készült).
A vacsora illatosan gőzölgő orjalevessel indult A. jóvoltából, az omlós főtt húsok mellé friss tormát L. reszelte, majd következtek a főfogások: árpagyöngyös székely káposzta, sült kolbász és kétfajta hurka. 
Ingeborg legyőzve a vérfóbiáját, saját kezével keverte be a vért a hurkába, sőt, meg is kóstolta még abálás elött a tölteléket. Mindig mondtam bátor hölgyemény Ő!
A menűt csöröge zárta barack és narancslekvárral.


Feleim, vegyetek és egyetek!
 
 

8 megjegyzés:

  1. jujj, ez megabrutál jól néz ki.
    kíváncsian várom a recepteket. hurkákét is, molbászét is.
    a tormareszelőt meg csókultatom, nem kis meló az olyan (épp minap guvadt ki a szemem ettől)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen hurkát még nem csináltam soha, rizs is, meg kenyérkocka is volt benne. A tormareszelő L. pedig erősen megkínlódott, vagy 30-an ettünk belőle, szóval volt ott mennyiség!

      Törlés
  2. Biza meg reggelire is elfogadnam :)

    VálaszTörlés
  3. MIlyen guszta disznóságok !!! Én is várom a receptet, kenyérkockával még nem ettem, de jól hangzik nagyon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A főhurkással csak márciusban találkozok, majd akkor lesz recept is. Egyébként pazar!

      Törlés
  4. Istenem, a drága OTTHONI ízek,szívesen végigettem volna a menüt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, mindenki végigette a menűt, tényleg sikeres vacsora volt!

      Törlés