2012. december 4., kedd

SÓS KARAMELLÁS BONBON

Persze, hogy régóta ácsingóztam a sós karamella ízére, de mindig halogattam az elkészítését: hátha nem fogom szeretni, hátha csalódni fogok benne? 
Nos, ez nem így lett!
Annyira jó lett, hogy szinte kedvencemmé vált.






A bonbon elkészítésével ugyanúgy jártam el, mint itt
A krémhez:
- 1 doboz 397 gr-os sűrített tej
- 1 mokkáskanál darabos tengeri só
A sűrített tejet egy kis láboskába öntöttem, azt beállítottam egy magasabb falú tepsibe, amibe vizet öntöttem. A sütőben, néha megkevergetve 1 órát karamellizáltam. Akkor kihűtöttem, majd belekevertem a sót és a mennyei krémet bonbonhüvelyekbe töltöttem. 
Dermesztés után talpaltam a bonbonokat.




Díszcsomagolásban gasztróajándéknak tökéletesen megfelel.
Feleim, vegyetek és egyetek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése