2013. július 20., szombat

Anca szülinap

Megkért Anca, hogy segítsek neki és készítsem el a szülinapi uzsonnáját. 
Íme a menű:
Sonkával és wasabival töltött palacsintatekercsek. Eléggé csípősre sikeredtek, a könny is kicsordult tőlük.


Füstölt lazacos tojáskrém és füstölt sprotnis vajkrém tésztakosárkákban. Ez a két fogás tökéletes volt.
Fetával, spenóttal, paprikával töltött csirkemellek és aszaltszilvával töltött csirkecombok. Omlósak, aromásak.



Karfiolkrémekkel töltött tortillalapok: currys, petrezselymes-sajtos és chilizselés. Nagyon finomak voltak!
Fűszeres húsgolyók tzatzikivel. 


Szalámis-sajtos-savanyúuborkás muffinok. Nagy sikert arattak!
Mustárszószos zölbab saláta. Ez a fogás tökéletes volt, nem győztem vele betelni. Itthon megismételtem, hidegen, melegen egyaránt finom.


És ami szerintem a legfinomabb volt: sültpaprika krémleves és spárga krémleves, sajtchipsel és pirított lenmaggal.
Kis pálinkás poharakban tálaltam a vendégek legnagyobb csodálatára.




Kenyér helyett sajtos, vajas briósokat sütöttem.




A csokis-málnás torta cukrászdában készült.



Végezetül: pastis de nata, portugál süti. Erről elfelejtettem fotót készíteni.
Összegzés képp: az ünnepelt teljességgel meg volt elégedve és a meghívottak is sokat dícsérték az ételeket. Ennél nagyobb elismerés senkinek sem kell...

2 megjegyzés:

  1. Szívesen részt vettem volna ebben a csodás partyban.. jobbnál jobb ételek! :)) Gratulálok hozzá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszönm, igen finom volt minden. Nagyon sok munka volt, de megérte.

      Törlés