2013. július 2., kedd

BLOGKÓSTOLÓ 10, KIÍRÁS

Kedveseim!
A blogkóstoló nem más, mint egy játék, ami abból áll, hogy a jelentkezők egy játékvezető által kinevezett blogról sütnek-főznek valamit.
Ez immár a 10. forduló, a stafétát Gabytól, a Rubin Konyhája blog írójátol kaptam, ezúton is köszönöm neki. 
Mától fogva egész július 10-ig szeretettel várok mindenkit, aki játszani szeretne. Ezt a blogbejegyzésben a megjegyzéseknél, vagy a facebookon kommentben jelenthetitek.
A kitűzött időpont után sorshúzással állapítom meg ki-kitől kóstolgat majd, majd akkor ki is fogom tűzni a pályaművek beküldésének a határidejét. Akkor még egyszer írok a blogkóstolóról alaposabban.
Akinek nincs blogja azt is örömmel látok, bármelyik jelentekző blogról készíthet bármilyen finomságot.
Mindenkitől csak annyit kérek, hogy jelentkezzen, aki pedig jelentkezett az játsza is végig a játékot!
Gyertek csak, gyertek csak, mindenki játszhat.
“Az élet olyan, mint egy kártyajáték. A kiosztott lapok adottak, de ahogy játszod őket, az szabad akarat.” (Jawaharlal Nehru)



56 megjegyzés:

  1. Akkor szeretnék jelentkezni :)
    Blogom: http://kataakonyhaban.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
  2. Jövök, jövök :) Köszi!

    VálaszTörlés
  3. Gyors voltál. :) Jövök én is, ki nem hagynék egy újabb fordulót. :)

    VálaszTörlés
  4. Jövök, jövök, jövök :-)))

    VálaszTörlés
  5. Szeretnék én is újra játszani! :)

    VálaszTörlés
  6. Szeretnék jelentkezni, úgyhogy itt vagyok. Blogom is van :) Zsuzsi

    VálaszTörlés
  7. Én is szeretnék részt venni :))

    VálaszTörlés
  8. Szeretnék jelentkezni erre a fordulóra is:))

    VálaszTörlés
  9. Ki nem hagynám ezúttal sem a játékot!

    VálaszTörlés
  10. Én is szeretnék most is játszani :)
    Linyah/Konyhalál

    VálaszTörlés
  11. Én is beszállok. :)újra... Nagyon tetszik ez a játék :D

    VálaszTörlés
  12. Az előző fordulóból kimaradtam, most viszont újra jövök! :)

    VálaszTörlés
  13. Az előző játékon is részt vettem, kedvet kaptam, szeretnék játszani most is.

    VálaszTörlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  15. hű ez gyors volt.. gyorsan jelentkezem is! :)

    VálaszTörlés
  16. Itt vagyok én is:)

    VálaszTörlés
  17. Egy életem, egy halálom, kipróbálom :)

    VálaszTörlés
  18. Szeretnék én is játszani!
    A blogom: http://hogymegtudjuknezni.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  19. Már nem számolom, hanyadik blogkóstolóra jelentkezem.....tehát: ITT VAGYOK! :)

    VálaszTörlés
  20. jajd jo, hogy ilyen sokan vagyunk :-)

    VálaszTörlés
  21. Na, ha már a tízedik, akkor jövök.
    Úgy is ketteskémnek épp ennyi gyertya kerül idén a tortájára :)

    VálaszTörlés
  22. Jaj, majdnem lemaradtam!!! Én is csatlakozom!

    VálaszTörlés
  23. Szia! Én is játszanék, ha még beleférek. (napok óta lesem a blogot, eddig valamiért nem látszódott az utcsó pár bejegyzés:S)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérlek írd meg sürgősen a blogod nevét!!!!

      Törlés
  24. Azt a mindenit erről én lecsúsztam :( De ha még elfogadod a jelentkezésem szívesen játszanék én is megint. :)

    VálaszTörlés