2013. július 11., csütörtök

BLOGKÓSTOLÓ 10- SORSOLÁS


Hölgyeim, uram!
Elérkezett a nagy nap, sorsoltam. Felvagdostam papírt kis fecnikre, ráírtam mindegyikőtök nevét és blogcímét, összekevertem, majd egyenként kibontogattam a papírokat és meglett a sorrend.
A macerás munka eredménye képpen sikerült mindnyájatokat linkkel együtt listára tenni. 
Tessék szíves lenni és övendezni a kisorsolt "párnak".
Mindenki a sorban utána következő blogról süthet-főzhet. Az utolsó az elsőtől.
Igyekezzetek kiválasztani a számotokra legtetszőbb receptet, készítsétek el, fényképezzétek le és küldjétek el nekem egy linkkel együtt a következő emailcímre: sildiko1@yahoo.com
Hagyok nektek bőven időt, a játék határideje augusztus 10. 
Az előző játékvezetők tapasztalataiból okulva meg szeretnék mindenkit kérni, figyeljen oda minden részletre: a képet a linkkel feltétlenül küldjétek el nekem a kiírt határidőig. Arra is legyetek figyelmesek, hogy ne tévesszétek el a blogot, amiről alkotnotok kell.
2 játékosunk is van, akiknek egyelőre nincs blogjuk: Monica Peace és Tímea Veresné Kósa, ők bárkitől süthetnek-főzhetnek.
Tőlük fotót és receptleírást várok! 
Aztán szép nyugodtan nekiállhatnak blogot is írni...
Szeretem, hogy annyira lelkesen jelentkeztetek, a lendületetek ne lanyhuljon, mindenkit a finish-ben szeretnék látni.

Íme a sorrend:

 
MEGFŐZLEK
ZSUZSI FINOMSÁGAI
MÉZESKALÁCS KONYHA
PIROSKONYHA
TELLER CAKE
BB ANYUCI KÉSZÍTENÉL
MŰKEDVELŐ HEDONISTA
HANKKARECEPTJEI
CSOKOLÁDÉ KREATÍVAN
GASZTRO MANÓ
GASZTROBARÁTH
RUBIN KONYHÁJA
TAKARÉKOS KONYHA
NASSOLÓ NAPLOPÓ
KATA A KONYHÁBAN
KISRIBIZLI BLOGJA
DINKA KINCSESKAMRÁJA
VEA RECEPTGYŰJTEMÉNY
PANNA FŐZ
HÁZIAS KONYHA
CSAK, MERT SZERETEM
KAKUKKFŰ
ÉLETINFÓ
ÜGYES KEZEK
KISILDI
NAPFÉNY ÉS FŰSZER
XSARAKONYHA
TROLL A KONYHÁMBAN
ABROSZRA VALÓ
SÜNI SÜTI
LINYAH KONYHALÁL
DEVEL ZSÓFIVAGYOK
VANILLA DANIELA
MARKA BOSZIKONYHÁJA
RÓZSASZÍN LIMONÁDÉ
4 GYEREK
GERDI SÜTI
DINA VILÁGA
FECSKEFÉSZEK
SZOFIKA A KONYHÁBAN
MÉZ ÉS OLIVA
HOGY MEG TUDJUK NÉZNI
TIMI A KONYHÁBAN
TORTAFÜGGŐ MARISZ
ÍZEK ÉS ÉLMÉNYEK
ÍZVARÁZSLAT
ildi KOKKI
BÖBE KONYHÁJA
KONYHAVIRTUÓZ
TÜNDÉRKONYHA
Lányok, asszonyok, bátor Hedonista, munkára fel, de közben ne felejtsetek el jót szórakozni és játékosan gyermekinek maradni.
Ha valaki lemaradt a listámról, azt kérem, ne dobjon meg kővel, annyira nehéz volt személyekhez blogokat keresni, linkelni, facebook bejegyzésekre is figyelni, hogy megtörténhetik, valakit kiejtettem tévedésből. Az szóljon csak nekem, s akkor intézkedem.
 

64 megjegyzés:

  1. Hűűű, de jó, én nem ismertem eddig a páromat, de szupi dolgok vannak nála, ahogy látom :)

    VálaszTörlés
  2. Újat kaptam, jöttem örvendezni :-)))

    (A linkem vége .hu, de .ro végződéssel is simán megnyitja - thechefviki.blogspot.hu)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Romániából kerestem rá a blogodra, emiatt...igaz minden rendben???

      Törlés
  3. Köszi, ismerem a blogot ahonnan böngészhetek lesz miben válogatnom az biztos!

    VálaszTörlés
  4. Óóóó, nagyon klassz blogot sorsoltál nekem ! Köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, úgy látom a páromnál lesz miből válogatni. Örülök, hogy olyan blogot kaptam, ahol még nem jártam!

    VálaszTörlés
  6. Nekem is lesz miből válogatnom, örülök és neki is látok a nézelődésnek.

    VálaszTörlés
  7. Hűha, máris nézelődöm! Számomra ismeretlen blogra vezettél, köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem tetszeni fog :))) üdv: Judit a fecskefészekről :)

      Törlés
  8. Ja, képzeld zakuszka készül nálam, a Te recid alapján, de most csak kevéske, kóstoló gyanánt, sós keksz mellé mártogatósnak. Drukkolj, bár eddig minden oké! :)

    VálaszTörlés
  9. Linyaht-t kaptam és örülök neki nagyon, tőle már máskor is sütöttem :)
    Okki, várlak szeretettel! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szóval régi ismeretség...akkor azt jelenti tökéletes lesz a "Mű"

      Törlés
    2. Jövök, jövök. :D Nem lesz könnyű dolgom az biztos. :)

      Törlés
  10. Vikvitől nehéz lesz választani, annyi finomság van a blogján! Lehet, hogy egy pitét választok a nagy pite-gurutól...;-)

    VálaszTörlés
  11. Már megyek is nézelődni! Köszi:))

    VálaszTörlés
  12. Ez alkalommal is számomra ismeretlen blogot kaptam, ezért jó az a játék. :) Megyek is nézelődni Süninél. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem baj, ha ismeretlen, így ismerkedünk lassacskán egymással

      Törlés
  13. Gerdi....jajj de jóóóóóó :))))))))))

    Nem tudom a jobb vagy a bal kezed tette ezt, de jobb volt mint a Random.org :p

    (csak csendben megkérdem....eléggé örvendeztem? :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 4Gyerek, de örülök, hogy így örülsz nekem:-)))

      Törlés
    2. Közben én is örülök Dinának, mert ugyan ismernem kéne a blogját, mégsem szoktam járni hozzá. De eztán másként lesz, mert sok ínyemre valót láttam nála egy gyors bekukkantás során is!

      Törlés
    3. Addig...addig, hogy az első kinézett receptet ejthetem a kútba :(
      Már nincs hozzá ribizli.
      De....ez az égi jel, megyek kutatni tovább :D

      Törlés
  14. már én is keresgélek, közben örvendezek :))

    VálaszTörlés
  15. Jelentkeztem én is, de nem vagyok a listán. Ha már késő, az sem gond, ha kimaradok.

    VálaszTörlés
  16. Bocsánat, én vagyok a vak, többször is átolvastam és nem találtam magam:) Elnézést:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudtalak volna kifelejteni soha, ne viccelj

      Törlés
  17. Szuper blogot kaptam! :)
    Napfény és fűszer remélem találsz kedvedre valót nálam! :)

    VálaszTörlés
  18. Flórával már régóta ismerjük egymást. Annyi finomság van nála, hogy a bőség zavara miatt lesz nehéz a választás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bökj rá az ujjaddal egy receptre és hajrá!

      Törlés
  19. Juhééé! Én örvendezek aztán igazán hiszen megkésve jelentkeztem, mégis elfogadtad. Köszönöm szépen és már megyek is nézelődni "Megfőzlek" Blogba. Köszi köszi köszi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. roppant gyorsan intézkedtem, hogy le ne maradj

      Törlés
  20. Ismerem Marka blogját örömmel böngészek nálla.

    VálaszTörlés
  21. Szuper, számomra eddig ismeretlen blogot sorsoltál, úgyhogy megyek is szétnézni! :) Bátor Hedonistát pedig szeretettel várom! :)

    VálaszTörlés
  22. Jó játék lesz, már szét is néztem Éva Takarékos konyhájában! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva blogja csodaszép, van ott választék bőven

      Törlés
  23. Majdnem lemaradtam :) aztán a sorsolásban egy eddig még szemeim elől rejtve maradt blogot kaptam és rögtön az első neki futásra egy olyan kekszet találtam, aminek, ha sikerül elkészítenem megfelelően, biztos sikere lesz itthon :) Köszi Ildi :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No ugyebár, egyből siker, ez aztán a boldogság :-)

      Törlés
  24. Szuper, megyek is nézelődni :) Remélem Kisribizli is talál majd nálam neki tetsző receptet :)

    VálaszTörlés
  25. Wow! Egy "hasonló" blogról válogathatok:) Izgis :)
    Linda várlak szeretettel, remélem sikerül valami érdekeset találnod nálam :)
    Annyi hozzáfűznivalóm lenne, hogy nem devel Zsófivagyok, csak Zsófivagyok, a devel valami informatyis kifejezés, de pontosan nem tudom, mi valami ideiglenes cucc :D (nem én vagyok a szakértő a családban)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, kijavítom :-) elég ördögi megnevezés volt

      Törlés
  26. Izgatott vagyok, hiszen még soha nem játszottam.
    Nehéz lesz a választás, Timi, mert ahogy nézegettem a blogodat, minden "következőre" azt mondtam, ez lesz az. :))

    Remélem, Eszter, találsz kedvedre valót! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak a kezdet nehéz, aztán belelendülsz te :-)

      Törlés
  27. Számomra ismeretlen blogot kaptam, még nem jártam Mézeskalácsnál, csak futólag. De most szemügyre vettem, és van már ötletem :)

    Megfőzlek remélem találsz valamit finomat nálam :)
    Köszönöm a sorsolást, nagyon jól végezted Kisildi!

    VálaszTörlés
  28. Jaaj, addig nyaraltunk, hogy lemaradtunk erről a fordulóról:-( de sajnálom...

    VálaszTörlés
  29. Lassan ideérek,de még nyaralok :-)

    VálaszTörlés
  30. Meg vagyok én is:) Már két recepten is megakadt a szemem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak akadjon, aztán szorgalmasan készítsd is el :-)

      Törlés