2012. szeptember 15., szombat

TABOULEH BULGURRAL

A Budapesten, az indiai vendéglőben elfogyasztott eszméletlenül finom bulgur körítés után feltett szándékom, hogy megpróbáljam valahonnan megszerezni a receptet. Amint alkalmam adódott meg is vásároltam egy adag bulgurt, más néven tört búzát. Amíg a recept után kutakodtam, eszembe jutott, hogy adósa vagyok Zuzunak egy tabouleh recepttel, egy kis magyarázattal: Zuzu, nem akarok gránátalma magokat szórni a zölpetrezselyem salátámra, attól még így is finomnak tartom (ettem mint egy kiéhezett). 



Hozzávalók 2 személyre:


- fél bögre bulgur
- 0,5 l zöldségalaplé
- 2 nagy csokor zöldpetrezselyem
- pár levél menta
- 30 dkg paradicsom
- 1 csokor zöldhagyma
- fél citrom leve
- 2 kanál olívaolaj
- só, bors
A bulgurt, pergősre főztem 15 perc alatt a zöldségalaplében, majd kihűtöttem.
A megmosott paradicsomokat apró kockára vágtam, a petrezselymet és a mentát felaprítottam, a hagymát felkarikáztam, majd összekevertem a kihűlt bulgurral. Sóztam, borsoztam, megöntöztem olívaolajjal és citromlével ízesítettem.






Feleim, vegyetek és egyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése