2011. október 22., szombat

Vinetta avagy padlizsánkrém másképp

A banális vinetta picit felturbózott változatát szeretném itt leírni, képekkel illusztrálni nektek:



Megsütöttem nyílt lángon 3-4 vinettát, néha-néha megforgatva őket, megvárva amíg teljesen szenesek nem lettek. Vízsugár alatt lehűtöttem, de ettől függetlenül sűrű sziszegéssel (biza azért még forró volt) lepucoltam a megfeketedett héját. Deszkára tettem őket úgy, hogy a levük lefolyjon. Addig 3 paprikát gyakran megforgatva a sütőben feketére sütöttem, a bőrüket lehúztam, összeturmixoltam.



A fakanállal alaposan összevagdalt vinettát összekevertem a paprikapasztával, sóztam, borsoztam, apróra vágott hagymával, zúzott fokhagymagerzdekkel ízesítettem és kikevertem úgy egy decinyi finom olajjal. 


Friss vagy pirított kenyérrel fogyaszthatjuk, paradicsomot falhatunk mellé.
Feleim, vegyetek és egyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése