2012. május 7., hétfő

ORGONASZÖRP





Íme az orgonaszörp, ami nagyon hamar elkészült és igazán nagyon kedvemre volt úgy a főzése, mint a fogyasztása. Még lehet találni orgonát, próbáljátok ki ti is. Én a receptet több gasztroblogon olvastam, hogy ki készítette előszőr, annak a megmondhatója nem vagyok. Így, csak annyit tudok leírni, hogy az egész nem az én ötletem, de az én kezeim munkájának az eredménye lett.
Leszedegettem a virágait pár ág gyönyörű orgonának, nem volt annyira macerás az egész, hipp-hopp és meg is volt. Szűrőbe tettem és alaposan lemostam.
Közben egy edénybe öntöttem egy bögre vizet és egy bögre cukrot, felforraltam, majd beledobtam úgy 2 bögrényi virágot. 5-7 percet főztem az egészet, belecsavartam egy fél citromot, egy fél narancsot, hagytam kihűlni, majd leszűrtem és üvegcsékbe öntöttem.






Feleim, vegyétek és igyátok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése