2012. június 13., szerda

CSICSERIBORSÓ KRÉMLEVES -játékra

Játékra készítettem el ezt a levest is, Adi Hadean szakács, gasztroblogger hírdette meg, ez is az egyik beküldött ételfotóm. A játék lényege, elkészíteni az ő blogjáról egy ételt, lefényképezni és elküldeni neki. Őszintén szólva nem tudom milyen kritériumok alapján dönt, de mindenképpen megérte megfőzni ezt a levest, finom, egyszerű, élvezet volt fotózni is.




Megdinszteltem kevés olajon 2 szál apróra vágott zöldhagymát, hozzákarikáztam 3 szál sárgarépát, ztam, borsoztam és félpuhára főztem 1,5 l vízben.  Akkor hozzáadtam egy lecsöpögtetett konzerv csicseriborsót és addig főztem, amíg minden puha nem lett. Botmixerrel pillanatok alatt pürésítettem, 2 dl tejszínnel ízesítettem, szárazon pirított köménymaggal és pár csepp olívaolajjal tálaltam, csavartam bele egy fél citromot is. 
Tehetünk hozzá apróra vágott petrezselyemzöldet. 
Ezt a levest bárki könnyen elkészítheti, kezdőknek is bátran ajánlom, nem nagy macera és hamar megvan. Próbáljátok ki feltétlenül!




Feleim, vegyetek és egyetek!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése