2011. november 4., péntek

Kelbimbó pulykacsíkokkal

Annyira, de annyira gyönyörűságes kelbimbót vásároltam, hogy türelmetlenül vártam amíg elkészítem és megeszem. Otthon volt egy negyed kiló pulykamell felcsíkozva és pár paradicsom meg krumpli, gyerekjáték volt megfőzni a vacsorát.
Az adag 2 személy részére van.


Egy kis fej hagymát felkockáztam és megdinszteltem pár kanál olajon, amikor mar üveges volt hozzádobtam a pulykamell csíkokat és kevergetve fehéredésig pároltam, majd hozzátettem 30 dkg megmosott, elfelezett kelbimbót.


ztam, borsoztam, hozzaöntöttem 4 nagy paradicsom összeturmixolt húsát, melléfektettem 2 babérlevelet és megszórtam egy kiskanál cukorral, hogy elvágja a paradicsom savanyúságát.


Felöntöttem egy pohar vízzel és amikor a kelbimbó majdnem puha volt hozzákockáztam 2 nagy krumplit is és az egészet puhára főztem. Néha pótoltam az elfőtt vízmennyiséget. 


Feleim, vegyetek és egyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése