2011. november 22., kedd

TONHALAS TÉSZTASALÁTA

Mivel hazaérkeztem beteglátogatóból, ahol jó hírek fogadtak, megnyugodtam és ismét kedvet kaptam a főzéshez és a blogíráshoz.





Ez a kép a kórház parkjában készült, ahol a napokban jártam, gyönyörű az ősz...





Ezt a finom, tartalmas salátát sok-sok évvel ezelőtt tanultam, de nem hallal, hanem sonkával, úgy is nagyon finom.
Megfőztem 25 dkg tésztat, most csiga formajút, de bármilyen apró, recés szélű tészta jó bele. Leszűrtem, hideg vízzel átmostam, kihűtöttem.
Apróra vágtam egy ecetes sültpaprikát (helyettesíthető ecetes uborkával), megreszeltem 15 dkg sajtot (tettem bele kevés kékpenészest is) és készítettem 1 tojás sárgájából majonézt, amit felhígitottam 2 dl finom joghurttal. Kibontottam és leszűrtem egy olajos tonhalkonzervet.


Máris elő voltak készítve a hozzávalók, nem maradt más hátra, csak összekeverni őket, borsozni, esetleg sózni, hűtőben megpihentetni pár órát, majd jóízűen falatozni.


Feleim, vegyetek és egyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése