2011. november 2., szerda

Sütőtökös poharas

Ó, nem pálinkáról írok most, habár az is megérne egy misét. Édességről fog szólni a bejegyzés, ami mi másból készülne, mint sütőtökből, ha mar úgy is annyira divatos, még a vízcsapból is sütőtök folyik. Sütőtök krémleves,  sütőtök pite, sütőtökös ravioli, meg ugye az új agyszüleményem, a sütőtökös tiramisu. Akkor meg miert nem lehet sütőtökös poharas krém. Rossz nem lehet!
Megfőztem fahéjas, cukros vízben úgy fél kiló megtisztított, felkockázott sütőtököt, leszűrtem, de azért a főzőlevéből felfogtam úgy fél decinyit. Ismét elővettem a kedvenc konyhai szerkentyűmet, a botmixert, szinte szadista örömmel pillanatok alatt pürésítettem a zöldségemet. 
Majd a langyos főzőlébe kevertem egy káveskanál zselatint, amit aztán összekevertem 2 deci tejszínnel amit keményre felvertem és a tökpürável. Fahéjjal, vaníliával ízesítettem, pohárba töltöttem, reszelt csokival díszítettem.


Úgy megettem, mint a pinty, csak a kanál maradt a csupasz pohárban. 
Nektek is hagytam feleim, vegyetek és egyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése