2011. november 23., szerda

Tárkonyos pulykaleves

Alapvető követelmény nálam, hogy bármit készítek a hétköznapokon az egyszerű és nagyszerű kell, hogy legyen. Hát, ez a leves ilyen.
Egy gyönyörűséges pulykacombot megfőztem puhára 3 liter ételízesítős vízben, amibe egy apróra vágott hagymát és 2 csíkozott sárgarépát is tettem.


Miután megfőtt, kicsontoztam a combot és a tiszta husikat apróra vágtam, majd visszatettem a levesbe amibe egy marék rizset is szórtam és addig főztem amíg minden puha lett. 


Közben egy tojás sárgáját elkevertem 2 dl tejföllel és 3 cikk zúzott fokhagymával, majd behabartam vele a levest, apróra vágott ecetes tárkonnyal és tárkonyecettel ízesítettem. 

Ízletes, gyors, egészséges, várunk-e ennél többet egy levestől?



Feleim, vegyetek és egyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése