2012. március 26., hétfő

BORJÚRAGÚ

Ezt a meglehetősen finom hússzószt azért készítettem, hogy majd borjúragú leves legyen belőle. 
Felkarikáztam két fej vöröshagymát és feltettem dinsztelődni pár kanál olajjal. Amikor már üveges volt, hozzáadtam egy apróra vágott sárgarépát és egy petrezselyemgyökeret. Párszor megkevergettem, majd rádobtam egy kiló csodálatos, kockákra vágott borjúhúst, sóztam, borsoztam, tettem bele két babérlevelet, 4 szem szegfűborsot és hagytam saját levében párolódni. Amikor teljesen elfőtte a levét, akkor beleöntöttem egy hámozott paradicsomkonzervet, majd forró vizet öntögettem alája apránként, amíg meg nem puhult. 
Nos, ennyi az egész.
Kéttéosztottam, s az egyik feléből finom levest fabrikáltam,  a másik feléből 4 adag ragú lett, egy nap friss kenyérrel, majd másnap medvehagymás rizottóval ettem.


Feleim, vegyetek és egyetek!


1 megjegyzés: