2012. március 2., péntek

GRILLEZETT CÉKLA

Annyira finoman édes a cékla, hogy csak kikerekedett szemmel tudok arra ránézni, aki azt mondja: nem szereti a céklát.
Az elmúlt hónapban, amikor gyümölcscentrifuga közelében laktam, minden áldott reggel megittam egy rész cékla-egy rész sárgarépa- egy rész alma levét. Akkor jöttem ré, hogy mennyire finom a cékla nyersen is. Arról, hogy az egészségre mennyire áldásos, már írtam az orosz céklasaláta receptemben. 

Vettem egy szép nagy, feszes héjú csodapiros céklát, meghámoztam és vékony szeletekre vágtam. Közben jó pár szeletet megettem nyersen...
Felforrósítottam egy hullámos fenekű grillező serpenyőt, pici olivaolajjal megöntöztem és kisütöttem a céklaszeleteket. Sóztam, borsoztam a céklakarikákat.
Amíg a cékla sült, addig egy edénykében összeforraltam 3 kanál balzsamecetet egy kiskanál mézzel. 
Ezzel az öntettel meglocsoltam a grillezett céklaszeleteket.


Feleim, vegyetek és egyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése