2012. március 12., hétfő

ZELLERKRÉM FRISS ZSEMLÉVEL



Már meg sem tudom mondani, hogy a zellerkrém mellé sütöttem a zsemléket, vagy a zsemlékre szerettem volna valami finomat kenni?
Nem számít, a lényeg az volt, hogy ebből a vágyból egy nagyon finom kence és ízletes, ropogós zsemlék születtek.
Egy nagy fej zellergumót meghámoztam, alaposan megmostam és másfél centis kockákra vágtam. Sós vízben 15 perc alatt puhára főztem, leszűrtem, kihűtöttem. 
Elővettem jó barátomat, a botmixert és alaposan összeturmixoltam a zellergumót. Tettem bele 5 dkg vajat, marék aprózott petrezselyemzöldet, kis feldarabolt csípőspaprikát, t, borsot.
Csinos kápiapaprikába töltöttem, friss zsemlével, bögre tejjel ettem vacsorára s majd reggelire is.




Feleim, vegyetek és egyetek!

4 megjegyzés:

  1. Tetszik a recepted, és az ötletes tálalás is. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, paprikástól ettem s faltam mellé a zsemlét!

    VálaszTörlés
  3. haha, cum m-ai lovit tu cu ardeii astia! e una din combinatiile mele favorite!

    VálaszTörlés
  4. pasta de telina e reteta mea din totdeauna, bun si ieftin!

    VálaszTörlés