2012. március 31., szombat

NARANCSOS SPENÓTSALÁTA GRILLEZETT PULYKAMÁJJAL

Közeleg a Húsvét, hamarosan tényleg beköszönt a tavasz. A zöldfélék utáni vágyam hatalmas, nem is gondolkozom más színekben. A piacon is folyamatosan a zöld idénynövények után kutakodom. 
Vettem egy fél kiló gyönyörű, harsogó, ropogós spenótot, megmostam, leitattam róla a vizet és széttépkedtem a leveleket.
Egy csokor medvehagymával ugyanezt tettem.
Felaprítottam 5 szál zöldhagymát és összekevertem egy tálban a medvehagymával és a spenóttal.
Kifiléztem két gyönyörű narancsot, a levét tálkába felfogtam, a húsát a zöldfélék tetejére helyeztem.
Kicsavartam még egy narancsot, egy fél citromot, összekevertem egy kanál olívaolajjal, sóztam, borsoztam és rálocsoltam a salátára a felfogott narancslével együtt. 
Roston sült pulykamájjal és sült krumplival ettem, de magára is kitűnő vacsora, pár kocka fetasajttal dúsítva.



Feleim, vegyetek és egyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése